btton


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Wednesday, 6 July 2011

..::aq tetap setia menunggu::..

yeahhhh.. entry terbaru.. hahaha.... nie aq nk cter nie...
mesti dh baca kan tajuk entry terbaru aq nie.. haha..
yuuppppp.... aq tetap menunggu.. agak2 korang lah kan?? aq tnggu ape ek??

hehe.. apa2 lah.. yg penting aq tetap tunggu.. dia kata lagi dua minggu dia akan bagik kata putus utk lamar aq.. hurmmm.. berdebar2 tue mmg ada lah.. risau.. takut.. hehe... masa depan tue.. lau aq terima dia.. mcm mana lah masa depan aq kan??? 

actually aq still x sabar nk tnggu dia.. lmbt nyer.. walaupon takot tggu dia melamar aq, aq tetap x sabar2 nk tggu saat tue... saat yg aq sgt2 nntikan... haishhhh.... lama nyerr...

grrr... kadg2 aq pujuk diri aq.. supaya sabar menanti.. lgipun dia dah janji.. akan dtg balik kat aq.. dia kata suh aq tggu jer dia.. heheee.. so aq tggu lah.. now aq tetap menanti..=.='' rasa mcm ulang ayat sama jerkk..

btw.. aq x kesah lah apa2 jadik nnti... aq x kesah lah mcm mana cara dia nk melamar aq.. hantar email ker.. post surat ker.. aq x kesah.. asalkan aq harap sgt2, pilihan aq utk bersama si dia, adalah yg terbaik... hurmm.. setelah aq ditinggalkan oleh ex aq..(sedih woo kene tggalkan ex..subsub..) .. aq x sabar2 nak tau saper pengganti ex aq.. 

and now.. lau aq nk tau, kene ler tggu.. lagik beberapa hari jerk.. dia akan dtg kat aq.. n lamar aq.. hehe.. sabar tikah.. sabar.. wakakaka.. 
haha.. nk tau x aq dok tggu aper??? muahahaha... x sabar mehh.. dok nunggu result upu.. haha.. masa dpn aq tue.. ex aq pulak si matrik tue..haha.. hope dpt tmpat yg terbaik.. aminn~~~ doakan saya.. hehe..=)

study....hahaha...adeii...=.=''

3 nota cinta:

emeera asnary said...

haha, mang i dah agak, kamu mention agy 2 mggu tu, ehh, mang upu lah, yg ex tu pown, of coz kmPk kamu kn ?? btw, all da best, gudLuck ! =)

Merpati Puteh said...

hikhikhik...awal2 taleh agak ape mende..tgah2 cam dapat agak cket2...akhirnye tekaanku betoi
wakakaka.. ngek nughull k l pape pon wish u all d best!!

nurul atikah said...

hukhukhuk.... lalala... btw.. thnks emeera n akak bella coz sudi bace.. hheee...:p