btton


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 8 July 2011

ternyata kau bahagia saat ini.. t_t

semalam, aq out fb and lappy awal.. mood aq tbe2 menghilang.. tgn aq pantas capai hp ku.. sunyi jer.. hanya mgharapkan msg darik akak bella n akak aye... tapi time tue, mmg x der saper2 msg aq,,,sunyi sgt2...

aq x tau hantu apa yg smpuk aq, tgn aq laju jer menaip msg.. nak anta msg kat someone.. tbe2.. aq terpikir somethink.. hurmmm.. and aq dlte balik msg tue.. xjadik nk hntr.. tapi nape ekk?? nth.. aq pown x tau.. mybe aq terfikir and sedar, aq x patut msg dia..

then aq cuba nk tdow, mmg x leh, nk on lappy balik, lagik mls..ermm.. aq teringtkn si A,, ~taip msg utk dia~ send~tnggu~... lama aq tggu, mmg x der blsan...nth pkul bape aq tdow, dgn hp msih kt tgn.. mata x tau lah ada yg mgalir ke x..huhu...

pagi nie, aq dpt blasan msg dari dia..yup!! si dia reply msg aq.. sonok.. mmg sonok.. dia tnya psl aq.. aq ckp lah..hurmm... tapi aq kene igt, dia sudah berpunya...

actually, aq baru lepas tgok fb dia.. hurmm.. dulu in relationship.. but now.. married..  tatkala mataku terlihat dia bahagia.. aq cuba utk buang sedih ku.. dan gntikan dgn doa utk dia.. namun, hati x bisa bohong.. kau sudah milik org.. t_t

hahaha..t_t.. bodoh nye aq..hurmm.. ternyata, dia sngguh bahagia skrg.. dan hnya aq yg masih terkapai2 dlm tdur ku.. megharap sesuatu yg x pasti.. ternyata.. CINTA itu bukn milik ku lagi.. pergilah cinta.. abadi bersama angin yg berlalu.. pergilah.. usah kau kembali lagi di hati ini.. aq tidak mahu lagi.. merana kerana CINTA.. kerana jatuh cinta itu, sgt menyakitkan... t_t

cintamu tidak bisa kumiliki...

4 nota cinta:

nurani said...

hee...so sori cyg..da brp hr da aye tido awl..smlm pun tido ny kol 830pm..tsgt awl..nnt akak kacau2 ye..tp tkt gak lau nurul bz...heeee...sbb 2 la jrg text kat sume..sori tau

nurul atikah said...

hehe... x per akak aye, dah biasa dh mcm nie..huhu... mklum ler... hidup membujang lah nama nyer... :p

POP said...

cheer up girl..(^_^) Cik POP juga pernah lalui semua tue.memang susah nk lupakan seseorang tue , lbh2 lagi bila org tue dgn org laen..sedih sgt2..tp jgn risau ya...tentu 1 hari nanti nurul akan jmpa orng yg lebih baik dri orng tue...:D

nurul atikah said...

thnks cik pop.. insyaAllah.. hehe.. thnx for support.. ^_^