btton


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Saturday, 30 July 2011

merajuk??

awk, marah ke awk bila saya merajuk?? sy merajuk sbb sy terasa dgn sikap awk,. . x salah kan sy mengharap kali nie, hari nie sy harap sgt2 awak sapa sy dulu. . lama sy tunggu wak, tapi awk x sapa sy pon.. sy tggu, x pun awk sapa.. sy turun kan ego sy, utk sapa awk.. sy tau awak busy.. 

awk tnya sy, sy merajuk ke.. yee.. mmg sy merajuk wak, terasa haty sy dgn sikap awk. . pedih wak haty nie, mata sy pun dh berair jer, x tau lah mana dtg air tue. . awk, sy harapkan awk pujuk sy bila sy majuk.. tapi awk terus pergi tinggalkan sy sorng2.. termangu sy sendirian saat nie wak.. mana awk pergi??

tapi silap sy, sbb sy merajuk pd yg salah.. silap sy wak.. sy x patut pon mjuk dgn awk.. sy tau, sy x der erti pun dlm haty awk tue.. i'm nothing for u.. i know that. .

awk, stu jer sy nk ckp kat awk, sy merajuk, bukn sy ngada2, bukn sy tergedik2,tapi sy nak awk tau, sy teringin sgt utk rasa disyangi dan dicintai oleh awk.. walaupun sy tau, benda tue tak akan jadik kenyataan.. thanks wat sy mcm nie wak.. thanks a lot.. sy sgt2 hargai semua nie..

maafkan aku.. aku tau ko dh bencikan aku.. 


p/s= sape2 yg baca n nak kata sy nie gedik, ngada2.. go on.. this entry just about my felling right now.. my blog for me to release my tension.. sinilah tempat sy nk luahkan segalanya, pada yg x suka.. sy galakkan anda utk remove sebagai followers sy.. thanks ^^v


2 nota cinta:

nurani said...

dah agak da mst ade yg xkena..:(

baby said...

saya pown nak ngajuk..sebab saya mmg mengada2 hahaha ada saya kisah org cakap saya gedix!!kan nurul kan heeee~~